Σπουδαία νίκη, με τη βοήθεια και του Ράικονεν, πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην Ουγγαρία και παρέμεινε πρώτος στη βαθμολογία.
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε μετά από δύο μήνες ο Γερμανός πιλότος σε ένα γκραν πρι που δεν είχε εκπλήξεις εάν εξαιρέσεις την απόφαση της Ferrari να κρατήσει τον Λουίς Χάμιλτον εκτός βάθρου.
Εξαιρετική ήταν η εκκίνηση για Φέτελ και Ραϊκόνεν με τον Μπότας να κρατά την τρίτη θέση και τον Φερστάπεν να προσπερνά τον Λουίς Χάμιλτον, ο οποίος έκανε κακό ξεκίνημα και έμεινε στην πέμπτη θέση.
Εκτός αγώνα έμεινε σχεδόν αμέσως ο Ρικιάρντο μετά τη σύγκρουση που είχαν οι δύο Red Bull με τον Ολλανδό πιλότο να τιμωρείται με ποινή 10 δευτερολέπτων αφού θεωρήθηκε υπαίτιος για την πρόκληση της επαφής ανάμεσα στα μονοθέσια και άφησε τον ομόσταβλο του εκτός αγώνα.
Για πέντε γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα και όταν ο αγώνας ξεκίνησε εκ νέου ο Χάμιλτον άρχισε την επίθεση με σκοπό να ανακτήσει τη θέση του.
Στον 10ο γύρο, ο Φέτελ ήταν 2.7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ραϊκόνεν, ο οποίος είχε άλλα 3.6 δευτερόλεπτα πίσω του τον Μπότας, ο οποίος έδειχνε να μην μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των Ferrari.
Στον 22ο γύρο, εγκατέλειψε τον αγώνα και ο Γκροζάν, ακινητοποιώντας το μονοθέσιό του στο χώμα, αμέσως μετά το πιτ στοπ, στο οποίο έβαλε τη μαλακή γόμα.
Στον 24ο γύρο, η διαφορά Φέτελ – Ραϊκόνεν «έπεσε» στα 2.2, με τον Μπότας να είναι 6.6 πίσω. Σε εκείνο το χρονικό σημείο, ο Γερμανός ανέφερε πρόβλημα με κλίση προς τα αριστερά στο τιμόνι του, ενώ ο ομόσταβλός του μείωνε τη διαφορά.
Στα μισά του αγώνα, Φέτελ, Ραϊκόνεν και Χάμιλτον έβαλαν τη μαλακή γόμα, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στις Mercedes να πλησιάζουν απειλητικά τις Ferrari και τον Φινλανδό να ζητά από την ομάδα του να τον αφήσουν να περάσει τον Γερμανό.
Ο Φερστάπεν έκανε το πιτ στοπ του στο 43ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα πέμπτος, μετά και την ποινή των δέκα δευτερολέπτων, με τον Χάμιλτον πια να είναι καθαρά τέταρτος και να προσπαθεί να ξεπεράσει τον ομόσταβλό του Μπότας για να απειλήσει τις Ferrari.
Την ίδια ώρα, η Ferrari δεν «επέτρεπε» στον Ραϊκόνεν να περάσει τον Φέτελ, θέλοντας να διασφαλίσει την πρωτιά του Γερμανού. Και τελικά η τακτική της απέδωσε, έγινε το 1-2 και η Mercedes περιορίστηκε στις θέσεις 3-4, και μάλιστα με τον Χάμιλτον τελικά τέταρτο, καθώς ο Βρετανός έδωσε στον τελευταίο γύρο πίσω στον Μπότας τη θέση που του είχε παραχωρήσει για να κάνει… επίθεση στις Ferrari.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα, η έκτη θέση την οποία κατέκτησε ο Φερνάντο Αλόνσο.
metrosport.gr