Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΕΗ: Νέες δυνατότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770

ΔΕΗ: Νέες δυνατότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770

Η ΔΕΗ, από τις πρώτες ημέρες εκδήλωσης της πανδημίας Covid-19, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών της. Και αυτό θα συνεχίσει να κάνει προσαρμόζοντας αναλόγως τη λειτουργία και τις υπηρεσίες της, για όσο διαρκεί η πανδημία.

Επιπροσθέτως, οι υπάλληλοι των καταστημάτων σε όλη την επικράτεια κατέγραψαν τα στοιχεία 1000 και πλέον πελατών, ώστε να εξυπηρετηθούν από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εντός της ημέρας και να αποφύγουν έτσι την παραμονή στις ουρές.

Ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση υπήρξε στο κεντρικό κατάστημα της Αριστείδου, όπου παρατηρήθηκαν από νωρίς το πρωί εικόνες συνωστισμού έξω από τις πύλες εισόδου. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε μετά τις 9:00 π.μ., με τη συνδρομή και της ΕΛΑΣ προκειμένου οι πελάτες να τηρήσουν τις αποστάσεις ασφαλείας, ενώ με απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ το κατάστημα έμεινε ανοιχτό μέχρι αργά το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετηθεί και ο τελευταίος πελάτης.

Η ΔΕΗ προτρέπει τους καταναλωτές της, προκειμένου να αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ).

Μάλιστα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770. Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770.

Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ημέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της και μέσα από τη σελίδα της στο Facebook απαντώντας σε αιτήματα και μηνύματα.

Η εταιρεία θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν ώστε να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο και είμαστε βέβαιοι ότι με τη συνεργασία όλων θα ανταπεξέλθουμε στις ιδιαίτερες ανάγκες της περιόδου που ζούμε.

Most Popular

Μεγάλο διπλό του Πανσερραϊκού με υπογραφή Ουάρντα

Μεγάλο διπλό με 0-2 επί της Λαμίας πανηγύρισε ο Πανσερραϊκός, στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής της Super League 1. Με αυτή την επιτυχία τα...

Γκαρσία: «Σημαντική η πρόκριση αλλά πιο σημαντική η παραμονή στην κατηγορία»

Ο τεχνικός του Πανσερραϊκού, Πάμπλο Γκαρσία, μίλησε για την πρόκριση της ομάδας του σε βάρος του Αστέρα Τρίπολης στη διοργάνωση του Κυπέλλου. Πιο συγκεκριμένα ο...

Δεν έτυχε το 0-0 του Άρη στην «OPAP Arena», αλλά πέτυχε αυτού που ήθελε

Πάντα ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, οπότε ο Άρης μπορεί να αισθάνεται ικανοποίηση από το τελικό 0-0 κόντρα στην ΑΕΚ, αλλά και...

Αναστασίου: «Ο ΠΑΟΚ ωρίμασε, ο Τερίμ θέλει χρόνο, προβάδισμα η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός δεν έχει πλάνο»

Στην εκπομπή «Δίκη στο Open» φιλοξενήθηκε ο Γιάννης Αναστασίου και σχολίασε τις ανακατατάξεις στην κορυφή μετά τα αποτελέσματα των ντέρμπι Αρης-ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού-ΑΕΚ που...

Recent Comments