O Κριστιάνο Ρονάλντο με τη συμμετοχή του στην καμπάνια της Nike βρίσκεται στην τρίτη θέση των διαφημίσεων με τα περισσότερα views στο YouTube.
Αναλυτικά η δεκάδα:
1) Mobile Strike
Η διαφήμιση για το Super Bowl με πρωταγωνιστή τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ έχει περισσότερα από 102.000.000 views και φιγουράρει στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης.
2) Knorr
Η γνωστή εταιρία τροφίμων λάνσαρε τη νέα διαφημιστική της καμπάνια τον περασμένο Απρίλη και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους (2016), τα views έχουν ξεπεράσει τον αριθμό των 60.000.000.
3) Nike Football
Κριστιάνο Ρονάλντο, Χάρι Κέιν και Αντονί Μαρσιάλ συμμετείχαν σε μια εξαιρετική διαφήμιση για λογαριασμό της Nike. Πάνω από 58.000.000 χρήστες είδαν το συγκεκριμένο βίντεο.
4) Samsung Galaxy S7 and S7 edge
Η γνωστή εταιρίας κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε τα νέα της μοντέλα τον Φεβρουάριο και η διαφήμισή αυτή ήταν από τις πιο προβεβλημένες. Πάνω από 46.000.000 views συνολικά.
5) Clash Royale
Είναι η νέα τάση της μόδας όσον αφορά στα mobile games στρατηγικής. Πάνω από 38.000.000 χρήστες του YouTube είδαν τη συγκεκριμένη διαφήμιση.
6) Mtn Dew Kickstart
Ξεπέρασε τα 27.000.000 "hits" η διαφήμιση του Super Bowl για το Mtn Dew.
7) Always
Στα ίδια επίπεδα θέασης κυμάνθηκε και η διαφήμιση της Always. Θέλοντας να επικεντρώσει στη δυναμική παρουσία της γυναίκας στον αθλητισμό, "'έπαιξε" κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο ντε Ζανέιρο.
8) Hyundai
Με κινηματογραφικό σενάριο, η Hyundai κατάφερε να προμοτάρει εξαιρετικά το μοντέλο της, Elantra, ενόψει και του Super Bowl. Πάνω από 26.000.000 χρήστες είδαν στο You Tube τη διαφήμιση.
9) Pokémon
Τα Pokémon συμπλήρωσαν 20 χρόνια ζωής και ήταν επιβεβλημένη η ανάλογη διαφήμιση. Παιδιά, ενήλικες, ηλικιωμένοι, όλοι στο… κυνήγι. Γενέθλια με 25.000.000 views.
10) Skittles
Συνολικά 24.000.000 "χτυπήματα", ικανά για να τη δώσουν μία θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα.
metrosport.gr