Μετά τις επισημάνσεις μου για την αδικαιολόγητη κατάργηση, με τον Ν. 4210/2013 (άρθ. 25 παρ. 1, 4 και 6), του νομικού πλαισίου, με το οποίο παρεχόταν η δυνατότητα στους πολίτες να διεκδικούν αποζημίωση, όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν εντός της προβλεπόμενης, από την κείμενη νομοθεσία, προθεσμίας σε έγγραφα αιτήματά τους προς αυτές και το αίτημά μου για επαναφορά του, μέσω της υπ’ αριθμόν 3180/08-11-2018 ερώτησης που κατέθεσα στην Βουλή, ήρθε η απάντηση από την αρμόδια Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης, η οποία φαίνεται να συμφωνεί με τα διαλαμβανόμενα στην ερώτηση ζητήματα, καθώς, όπως η ίδια αναφέρει, χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Η Υπουργός συνομολογεί ότι η μη έγκαιρη απάντηση, από πλευράς της Διοίκησης, σε αιτήσεις και αναφορές πολιτών αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, αναγνωρίζοντας ηθικά το δικαίωμα αποζημίωσης των πολιτών απέναντι στην αδράνεια και αδιαφορία της Διοίκησης.
Εν αναμονή, λοιπόν, των άμεσων σχετικών ενεργειών για το εν λόγω θέμα.
Αναστάσιος Μεγαλομύστακας
Βουλευτής Ν. Σερρών