Τετάρτη, 16 Απριλίου, 2025
Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μόνο 1 στους 3 Έλληνες θα κάνει καλοκαιρινές διακοπές λόγω κορωνοϊού!

Μόνο 1 στους 3 Έλληνες θα κάνει καλοκαιρινές διακοπές λόγω κορωνοϊού!

Σημαντική επίδραση στα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις τους έχει η πανδημία, με μόλις 1 στους 3 να δηλώνει πως θα κάνει διακοπές φέτος. Αυτό σημειώνει, μεταξύ άλλων, μελέτη του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος) που υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και καταγράφει τις καταναλωτικές τάσεις για την κρίση της πανδημίας COVID-19.

Σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύει η εφημερίδα Καθημερινή, το 14% των καταναλωτών εκτιμά ότι θα κάνει διακοπές όπως κάθε χρόνο, ενώ το 18% θεωρεί ότι θα κάνει μεν διακοπές, αλλά πιο περιορισμένα, γεγονός που συνδέεται είτε με την οικονομική κατάστασή του είτε με αλλαγές στις επιλογές διακοπών του (π.χ. επιλογή δωματίων αντί μονάδων). Από την άλλη, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, δηλαδή ποσοστό της τάξεως του 44%, θεωρεί βέβαιο ότι δεν θα κάνει καθόλου διακοπές φέτος, ενώ το 24% δεν γνωρίζει εάν θα κάνει διακοπές, αναμένοντας πιθανώς πώς θα εξελιχθεί η πανδημία.

Αλλαγές επέφερε η πανδημία και όσον αφορά τα κριτήρια των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων. Ενας στους δύο καταναλωτές αγοράζει προϊόντα με βασικό κριτήριο τα χρήματα που δίνει, ενώ μόλις το 23% δηλώνει ότι βασικό κριτήριο είναι η ποιότητα. Βέβαια, το 10% των καταναλωτών, δηλαδή ένα υψηλό ποσοστό, αγοράζει με κριτήριο την υγιεινή και την ασφάλεια, ενώ το 6% θέτει ως προτεραιότητα την άνεση και την ευκολία κατά την αγορά προϊόντων, κάτι που σχετίζεται με τα μέτρα λειτουργίας των καταστημάτων. Εκτός από τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές που αποτελούσαν για τους καταναλωτές βασικά κριτήρια επιλογής καταστημάτων, η καθαριότητα και η ευγένεια του προσωπικού παίζουν πλέον βασικό ρόλο.

Την επιλογή τους διαμορφώνουν επίσης και ζητούμενα όπως η τήρηση του προβλεπόμενου αριθμού ατόμων μέσα στο κατάστημα και η απολύμανση των χώρων. Τέλος, από τη μελέτη προκύπτει ότι το 46% κάνει βιαστικά τις αγορές του για να φύγει από το κατάστημα, ώστε, για παράδειγμα, να μην εκτεθεί σε κίνδυνο περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται.

Most Popular

Ο ΠΑΟΚ βρήκε την ηρεμία του και βλέπει μόνο μπροστά του

Με την ελπίδα ότι τα παθήματα έγιναν μαθήματα και με την ενθαρρυντική προοπτική που κατά κύριο λόγο οφείλεται στη μεταγραφική τους ενίσχυση, οι πρωταθλητές...

Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για τα μνημεία της φύσης στο κέντρο της πόλης

Εκδήλωση με θέμα «Τα μνημεία της φύσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης–Προοπτικές για Τοπική Ανάπτυξη και Ανθεκτικότητα στη σύγχρονη εποχή», διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης και...

Δήμος Σερρών: Αντιδράσεις για τους Αιολικούς Σταθμούς Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας

Το Δημοτικό Συμβούλιο Σερρών στη συνεδρίαση της 29-1-2025 και με την 36 / 2025 απόφαση του αποφάσισε ομόφωνα την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος με...

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός: Στα ύψη η τηλεθέαση-Τι… νούμερα έπιασαν

Στα ύψη έφτασε η τηλεθέαση την ώρα της διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου μπάσκετ ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Η ΕΡΤ ανακοίνωσε ότι τον αγώνα...

Recent Comments